آخرین به روز رسانی۹ فروردین ۱۴۰۳
تلفن پشتیبانی : ۴۴۰۳۴۷۰۵ – ۰۲۱ تلگرام: ۰۹۳۵۲۴۲۷۶۳۱

* ارسال سفارشات با پست به سراسر ایران و ارسال رایگان برای تمامی سفارشات بالای 500,000 تومان *

خواص آویز های انرژی

ارسال شده در:

بدن ما از انرژی ساخته شده است.برای حفظ سلامت فرکانسهای انرژی بستگی به گردش خون متعادل و دقیق دارد.اصول طب انرژی سرچشمه از فیزیک کوانتوم است. همه چیز در جهان از انرژی ساخته شده است. مانند تمام مواد، بدن انسان نه تنها از ساختار فیزیکی و شیمیایی ساخته شده، همچنین دارای میدان انرژی ظریف شناخته شده به عنوان انرژی زیستی است که به طور مداوم در حال جذب فرکانسهای انرژی اطراف میباشد.بیوگرافی انرژی بسیار مهم است که گاهی اوقات به نام “بیوفیلد”، “انرژی حیاتی”، “اورا”، “چی” (به زبان چینی)، “پرانا” (هند)، “مانا” (اهل جزایر پلینزی)،  “کی” (ژاپن) گفته می شود .در ارتعاش کامل و یا فرکانس , هر گونه اختلال یا عدم تعادل به مسیرهای انرژی زیستی یا “ارتعاشات” می تواند منجر به ناهماهنگی و بیماری و بیماری شود.

متاسفانه، عوامل بسیاری از قبیل استرس، آلودگی هوا، تابش افزایش از امواج الکترومغناطیسی (تلفن همراه، رادیو، کامپیوتر، تلویزیون، اجاق مایکروویو، بی سیم، و غیره)، شیوه زندگی بی تحرک، کیفیت آب فقیر و رژیم غذایی نامناسب، می تواند باعث مختل شدن نظم طبیعی انرژی و گردش خون انسان شود .

 FIR : بهبود گردش خون و مایعات بدن
مجموع طول رگهای خونی در بدن انسان ۶۰،۰۰۰ کیلومتر طول دارد.معمولا خون هر ۱-۲ دقیقه اکسیژن و مواد مغذی برای ارائه به تمام سلول ها و حذف مواد زائد از آنها را انجام می دهد .مطالعات متعدد نشان داده اند که FIR , در تسهیل گردش خون وارسال اکسیژن بهتر و تحویل مواد مغذی، و برای دفع سموم بدن موثرتر است.بعضی از گازهای سمی از جمله دی اکسید کربن، فلزات سنگین مانند جیوه و کلر می توان به راحتی در خوشه های بزرگ آب در بدن به دام بیفتد. FIR باعث می شود مولکول های آب به ارتعاش درآمده ، و در نتیجه خوشه اب شکسته شده و در نتیجه، به دام گازهای زباله های سمی و سایر مواد سمی افتد و در نهایت به خارج از بدن دفع میگردند .برای افرادی که از درد و درد رنج می برند، FIR تسکین و بهبود انعطاف پذیری بدن را به دنبال دارد و باعث از بین رفتن درد و سفتی می گردد.

Germanium (ژرمانیم ) :
یکی از خواص اساسی ژرمانیم نیمه رسانایی آن است ، یعنی توانایی خود را برای اهدا و دریافت الکترون به راحتی . بسیاری از خواص درمانی ژرمانیم به دلیل این کیفیت ذاتی الکترونیکی است. همراه با توانایی خنثی کردن تاثیر یون های مثبت است . ژرمانیوم  قادر به “درست کردن ” و تسهیل جریان انرژی می باشد ، از این رو، باعث افزایش سطح انرژی، و تسکین درد و سفتی می گردد .

negative ion (یون های منفی) : تقویت و تازه کردن ذهن و بدن
چرا شما زمانی که در آبشار و یا کوه هستید احساس هوای تازه و نیروی بیشتری دارید ؟دلیل این احساس خوب کثرت یونهای منفی در هوا می باشد .تحقیقات اثرات مثبت یونهای منفی بر روی موجودات زنده را تایید می کند که در گیاهان باعث رشد بهتر و سریعتر گیاه , در حیوانات باعث آرامش ودر انسانها باعت استرس کمتر و آرامش بیشتر می گردد. یون های منفی به منظور تسهیل در انتقال اکسیژن به سلول ها، و تحریک بدن و جوان سازی شده و همچنین جریان اکسیژن به مغز را افزایش می دهد و در نتیجه هوشیاری بالاتر، کاهش خواب آلودگی، و بیشتر مصرف انرژی ذهنی. همچنین مطالعات نشان داده است که یون های منفی به بهبود خلق و خوی، کاهش افسردگی و تحریک سیستم به مقاومت در مقابل بیماریها می گردد.

متاسفانه، تهویه هوا، دود اگزوز، دود سیگار، نور فلورسنت، تلفن همراه، تجهیزات الکتریکی و الکترونیکی، تلویزیون و صفحه نمایش های کامپیوتری -باعث تخلیه یون های منفی از محیط اطراف و به جای آن افزایش یونهای مثبت می گردد ،که به دنبال آن  درد مفصل، تحریک پذیری، نوسانات خلقی، سردرد، بی خوابی، بی حالی، کاهش بهره وری وافسردگی و … می گردد.

موجود نیست

محصولات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

/>