آخرین به روز رسانی۹ فروردین ۱۴۰۳
تلفن پشتیبانی : ۴۴۰۳۴۷۰۵ – ۰۲۱ تلگرام: ۰۹۳۵۲۴۲۷۶۳۱

* ارسال سفارشات با پست به سراسر ایران و ارسال رایگان برای تمامی سفارشات بالای 500,000 تومان *

تاریخچه و خواص مغناطیس درمانی

ارسال شده در:

بزرگترین میدان مغناطیسی دنیای ما زمین است که میدان آن تا ۱۰۰۰۰۰کیلومتری زمین موثر است.تغیر و تحولات این میدان مغناطیسی بر روی تمامی حیات این کره تاثیرات زیادی دارد.
۲۰۰ سال قبل از میلاد مسیح یک فیزیکدان یونانی در می یابد استفاده از آهن ربا در کاهش دردهای موضعی تاثیر مثبتی دارد حکیم ابو علی سینا نیز از آهن ربا در درمان بیماری ها طحال و کبد استفاده می نموده سنگ درمانی میتواند به نوعی پیشینه این درمان باشد استفاده از سنک اهن یا حدید در طب سنتی ما از سنگ اهن برای درمان استفاده می کنیم.

۷۰ سال پیش از میلاد ملکه رم باستان کلِئوپاترا برای حفظ زیبایی خویش روی پیشانی یک تکه آهن ربا نصب می کرده و راز دوام زیبایی خود را در آن می دانسته است.

درسال های اخیر در روسیه با کار کردن با اب مغناطیسی توانستند رسوبات داخل لوله ها را از بین ببرند و به دنبال ان رسوبان داخل عروق را با استفاده از اب مغناطیسی نیز از بین بردند. به دنبال موفقیت انها این علم را در کشاورزی استفاده نمودند و توانستند از این علم محصولات بهتر و بیشتری را تولید کنند.

در آلمان از این نیرو در صنایع مختلف از جمله کشاورزی و باغ داری استفاده می شود به این صورت که میوه ها و سبزی هایی تهیه میشود با نام (بایو) که توسط آبهای مغناطیسی آبیاری شده و تحت تاثیر این نیرو رشد میکنند که این محصولات به علت مغذی تر بودن و اثرات مثبت آن گران تر از نوع معمولی آن است.همینطور استفاده از مغناطیس در کشاورزی باعث ۵۰ تا ۱۰۰ درصد رشد بیشتر میوه ها و سبزی ها شده است.

مغناطیس می تواند یک روش مطمئن برای جلوگیری از حمله های صرع باشد.استفاده از اهنربا به صورت دستبند یا استفاده انها در نقاط طب سوزی می تواند تاثیرات درمانی برای انواع بیماری مثل صرع داشته باشد.

.در بسیار ی از کشور های مغناطیس درمانی به عنوان یک علم مستقل فعالیت می کند. استفاده از مغناطیس درمانی دلیل بر عدم کارایی دیگر روش های طب یا زیر سوال بردن انها نیست . اگر شما از میوه استفاده می کنید به این معنی نیست که مواد غذایی لبنیات را رد کرده اید.
بهر حال طب مغناطیس بعنوان یک متد مکمل ( نه درمان ) و بدون زیان استفاده می شودو جالب است بدانید که:
طبق آمار ۱۴۰ میلیون نفر تا به امروز از مغناطیس درمانی استفاده کرده اند که ۸۰ درصد آنها جواب مثبت موثری در بهبود بیماریشان گرفته اند .

عوارض دارویی گاها از خود بیماری خطرناک تر هستند. در طب مغناطیس درمانی هیچ گونه عوارض را به همراه ندارد چون باعث ایجاد تعادل یا هارمونی در سلول می گردد.و این هارمونی و تعادل تنها می تواند بیماری ها را از بین ببرد و نمی تواند بیماری ایجاد کند.
با استفاده از یک سری درمان های مغناطیسی و همراه داشتن یک سری از این وسایل میتوانیم از بسیاری از این اختلالات جلوگیری کنیم.
امروزه به درمان های مغناطیسی درمان هزاره سوم گفته می شود که به علت اثرات منفی داروهای شیمیایی و گرانی بر خی از آنهاجایگزین آن می شود.علت دیگر استفاده از آن ارزان بودن مغناطیس است زیرا انرژی آهن ربا بر خلاف سایر انرژی ها مصرف نمی شود بلکه به منبع خود به صورت چرخشی باز می گردد.

از دیگر موارد مثبت استفاده از مغناطیس حالت پیش گیراننده آن است که به صورتی مانند واکسن عمل میکند،از یک سری از بیماری ها جلوگیری میکند.

مغناطیس درمانی قدرت و انرژی ما را بالا می بد و باعث می شود انرژی حیات یا پرانا با سرعت بیشتر در بدن به چرخش در اید و با این طریق بر روی تمام بیماری های ما موثر است و انها را می تواند بهبود بخشد.
بستگی به نوع خواسته می توانیم از انواع روش های مغناطیسی یا وسایل مغناطیسی کمک بگیریم.

دستبند های مغناطیسی ترکیب دو علم مغناطیس درمانی و طب سوزنی است و در مچ دست ما نقاط طب سوزنی قرار دارد و با تحریم ان نقاط با سوزن یا روش های دیگر می توان اثرات درمانی این نقاط را پدیدار کرد

بنابر این اهنربا را باید در ناحیه های مختلف بدن که نقاط طب سوزنی هستند قرار داد. کسانی که ادعا می کنند مغناطیس درمانی تاثیر ندارد یا اثر موقت یا تلقینی دارد از طب سوزنی و تحریک نقاط سوزنی اطلاعاتی ندارند و بر انها نمی توان خرده گرفت چون این افراد تنها علم کلاسیک پزشکی را خوانده اند. و علوم دیگر بی خبر هستند.

قدرت اهنربای بکار برده شده در روش های سنتی ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ گوس بوده . ولی به دلیل این که بکار بردن این اهنربا معمولا زیبا نیستند در محصولات جدید مغناطیس درمانی از اهنربا های ND با قدرت ۲۰۰۰ گوس استفاده کرده اند که هم زیبا هستند و هم کوچک و به راحتی در انواع دستبند ها با جنس های مختلف جا سازی می شوند. پس برا ی تاثیر بر روی نقاط طب سوزنی در مچ دست نیازی به اهنربا با قدرت بالا نداریم. البته اگر بیشتر باشد ضرری ندارد و لزومی هم برای اینکار دیده نمی شود.

به طور کلی ثابت شده است که محصولات مغناطیسی در پیشگیری و درمان بیماریهای زیر بسیار موثر است :

کاهش کلسترول
کاهش عفونت در بدن
تنظیم فشار خون (کاهش یا افزایش ) بهبود سریعتر شکستگی استخوان ها
حرکت ودفع شدن سنگ کلیه
تاثیر و کاهش دردهای مختلف عضلانی و مفاصل و ماهیچه ای
جلوگیری از کاهش توانایی بدن
دیابت
استرس و عصبانیت
دلشوره بی دلیل و اضطراب
از بین بردن خستگی چشم و جلوگیری از روند تضعیف چشم
میگرن وسردرد های عصبی
دردهای سینوسی
کاهش روند التهاب و دردهای روماتیسمی
سرفه های شدید وآسم
بی خوابی وپر خوابی مفرط
چاقی و لاغری مفرط
مشکلات گوارشی ویبوست

موجود نیست

محصولات مرتبط

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

/>